Variabel data – som hånd i hanske

Heldigvis for alle resultatorienterte mennesker der ute har det de senere årene kommet teknologi som gjør at du slipper å kjøre opp markedsføringsmateriale som skal treffe "alle" på en gang. Sitter du på en god database med informasjon om dine kunder er veien til bedre respons kort. Vi har teknologien som gjør at du får enda mer ut av markedsføringsbudsjettet.

Hvorfor ikke benytte informasjonen du allerede besitter til å lage markedsmateriell som ikke bare er stilet mot en smal målgruppe, men rettet mot hver enkelt mottaker? Har man ett godt nok grunnlag er det nesten ikke grenser for hva man kan gjøre. Hva med å bruke din informasjon til å trykke forskjellige produkter, farger og tekster på hver enkelt DM? Og en unik to-dimensjonal strek-kode på DM'en til hver enkelt mottaker som leses av med mottakerens smarttelefon og sender vedkommende direkte inn på kampanjesidene? Vi kan variabel data og hjelper deg gjerne!

Variabel data gir økt respons!

Responsen på slike kampanjer kan være formidabelt høye. Vi har sett eksempler på kampanjer med 100% RESPONS! Dette er nok heller unntaket enn regelen, men når vi vet at normal responsratio på en konvensjonell DM ligger på 0,5-1% er det kanskje ikke så dumt å legge litt ekstra tid og penger i variabel data. Suksessenfaktoren ligger i underlaget, og hvordan dette kombineres.

Vi tar gjerne et møte for å gi deg råd og se på muligheter med din neste produksjon.

Nyttige lenker

Brandbox
Artbox

Kontakt

Printbox AS
Lysaker Torg 25
1366 Lysaker

Telefon: (+47) 450 21 268
E-post: post@printbox.no

Org.nr.: NO995102544MVA
© 2010 Printbox. All rights reserved.