Ny teknologi for høyere respons

14. februar 2011, 17:25
Mange kunder der ute spør oss om vår erfaring når det gjelder utsendelse av DM'er. Hva kan man regne med å få igjen av faktisk salg ved en utsendelse? Og hvordan stiler man budskapet for å treffe flest mulig?

Svaret på det siste gir seg egentlig selv; det er ikke mulig å skreddersy et budskap til mange mottagere når skreddersøm er tilpasset helt bestemte mål. Men hva med å lage en kampanje der opplevelsen av budskapet ikke ligger på papiret, men i et tredje medie som kombineres? Her kan du benytte en ekstra dimensjon for å virkelig treffe mottager.

QR står for Quick Response og er en to-dimensjonal strek-kode lik den du ser på bildet over. Denne koden kan inneholde et knippe instrukser som gis til enheten den leses fra. Enheten i dette tilfellet er en smarttelefon som har en kodeleser installert. Vi har lagt vår elsk på I-Nigma fra 3GVision Inc., men disse leserene er gratis og finnes i mange varianter for alle operativsystemer.

Programmet lar deg bruke kameraet på telefonen som en scanner. Du åpner leseren, scanner koden og basert på hva som ligger i denne vil telefonen f.eks. åpne nettleseren og gå til en web-adresse, eller den kan åpne en ferdig utfyllt SMS som er klar til å sendes til et forhåndsdefinert nummer.

Mulighetene er mange, vi har teknologien og kunnskapen!

 

Kategorier: Printbox

Nyttige lenker

Brandbox
Artbox

Kontakt

Printbox AS
Lysaker Torg 25
1366 Lysaker

Telefon: (+47) 450 21 268
E-post: post@printbox.no

Org.nr.: NO995102544MVA
© 2010 Printbox. All rights reserved.